Amenorrhoea a fogamzásgátló tabletta abbahagyása után [Szakértői tanácsok]

Van egy amenorrea problémám. Január és február fordulóján abbahagytam a fogamzásgátló tabletták szedését, ez az időszak normálisan jelent meg idén július 26-ig. 5 hónap lesz az utolsó menstruációja óta. A nőgyógyászom szerint minden rendben van. A terhességi tesztek negatívak, a vérvizsgálatok negatívak. Nem tudom, mit gondoljak erről, mert a párommal próbálunk babát szülni.

A menstruáció öt hónapos hiányát terhesség hiányában valószínűleg hormonális rendellenesség okozza, amely megnehezíti a teherbeesést. Azt tanácsolom, hogy jöjjön a meddőség diagnosztizálásával és kezelésével foglalkozó központba.

Ne feledje, hogy szakértőnk válasza informatív, és nem helyettesíti az orvos látogatását.

Barbara Grzechocińska

Adjunktus a Varsói Orvostudományi Egyetem Szülészeti és Nőgyógyászati ​​Tanszékén. Magánszemélyként elfogadom Varsóban az ul. Krasińskiego 16 m 50 (a regisztráció minden nap elérhető 8 és 20 óra között).

Címkék:  hírek Egészség Gyógyszerek 

Érdekes Cikkek

add