Meddig tarthat a duzzanat a foghúzás után? [Szakértői tanács]

Szeptember 10-én, szerdán a lányomnak este megduzzadt az arca, és a foga fogínye volt. A pép a fájó helyen látszott, a koronát összeolvasztotta az íny. Nem hívtam a fogorvost, mert másnap este volt időpontunk (ennek a fognak a kihúzása). A lánya iskolába ment, a duzzanat csak akkor látszott, amikor mosolygott. A fogorvos húzás közben 3 ampulla altatást adott, a lányom még mindig fájt. A duzzanat nem múlt el, ezért szeptember 12-én, pénteken elmentünk ellenőrzésre. A fogorvos azt mondta, hogy duzzanat van, de nem fogja bevenni az antibiotikumot. Visszagondolva azonban 4 napig 6 óránként írt fel Dalacin C antibiotikumot. Ma vasárnap a duzzanat nem csökkent, sőt azt mondanám, hogy a duzzanat nagyobb. Mi lehet, lehet tályog? Nagyon aggódom, mert nem akarom, hogy arcműtétet végezzen. Ezen kívül csütörtökön a lánya integrációs táborba megy, ha nem megy, akkor nehéz lesz az osztályban találnia magát. Menjen?

A duzzanatnak a beavatkozást követő 7. napon és a teljes antibiotikum-kezelés után el kell tűnnie. Ha a lánya nem lázas, táborba mehet.

Ne feledje, hogy szakértőnk válasza informatív, és nem helyettesíti az orvos látogatását.

Agnieszka Sicińska

fogorvos, az EURODENTAL Fogászati ​​Központ orvosigazgatója

Címkék:  Szépség Regenerálás Gyógyszerek 

Érdekes Cikkek

add